mandag 6. oktober 2008

Jeg heklet et teppe til den lille prinsen min!

Før han kom til verden brukte jeg X antall timer (tror nesten det kan måles i ukers effektiv arbeidstid) på å hekle et teppe til den lille prinsen min. Noe allá et helseteppe, men tykkere og seff et helt eget mønster og kvalitet! ;)
Dette herlige teppet har blitt mye brukt, og heldigvis satt prinsen stor pris på det mammalagde teppet!
Også ble det sommer, også dro vi på hytta, også ble teppet borte... Søkk vekk! Sammen med en pose med leker og badetøy... Sinnsykt irriterendes skal jeg si deg! Men sånn er det... Teppet er borte. Så vi får se da, når jeg blir ferdig med strikkesettet, om jeg lager et nytt teppe til lille gullet mitt! (han fortjener det jo, selvfølgelig, men det var dette med tida da...)

Ikke kan jeg finne et bilde av det teppet heller... :(

Ingen kommentarer: