fredag 20. februar 2009

Min vinterferiedagbok - Dag 4

Torsdag


Etter å ha kjørt Larsemann i barnehagen igjen var det bare å sette i gang!

Jeg fikk tatt et strøk med grønt (Fy for en jobb det var! Kanten mellom det blå og grønne måtte jo bli rett og pen! Og det ble den også da!), møblene til Lars fikk strøk nr.2 med blått og ferdige var de, også rakk jeg jammen et strøk til med grønt før jeg måtte haste avgårde for å hente prinsen igjen. Så da er jeg ferdig med å male!!! Da er det bare litt småplukk igjen! :)

Jeg rakk ikke noe på kvelden, for jeg sovnet da jeg skulle legge Lars og ble vekket av BK som kom hjem fra jobb litt før elleve. :p

1 kommentar:

Anonym sa...

Så heldig Lars er som har en slik driftig mor som deg, ser gjevnt og fint ut. Artig at du ikke bare amler det helfarget.