søndag 11. juli 2010

Koseteppe også daaa!

Siste prosjektet i rekka er et som liksom ikke kan tas med på tur, men må foregå i heimen.
Det er et koseteppe fra Tilda i serien Theo & Thea med applikasjoner og det hele.
Etter maaange utsettelser har jeg endelig kommet skikkelig i gang!
Først: Klippe ut fleecebiter og sy de sammen i riktig rekkefølge. Fargene er nydelig kombinasjon lyseblå, beige og lyserosa.
Så: Klippe ut tegningene av aplikasjonene.
Nå: Tegne av og klippe ut i riktig farget tekstiler. Akkurat nå holder jeg på med alt som skal være hudfarget: hovedsaklig hoder, armer og bein.

Gleder meg til å bli ferdig med dette!!! Det kommer til å bli så fint i vogna! :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei,hei !

Jeg har lett etter et Tilda mønster som heter Theo og Thea koseteppe,og nå fant jeg det på din fine blogg. Tror du at jeg kunne kjøpe deg av deg?
Hadde blitt kjempeglad ,da dette ikke lengre er å få kjøpt.
Beste hilsen