søndag 31. juli 2011

Møt Ellie Elliefant!

I går ble jeg endelig (!) ferdig med å montere Leah Martine's nye venn, Ellie Elliefant.
Dette er resultatet av et fellesprosjekt som ble satt i gang i barselgruppa, og alle bebisene har nå snart sin egen mamma-lagde elefant. Jeg tenkte egentlig at dette skulle bli en elefant til Lars, med blå, lilla, mørkelilla og mørkeroosa striper... meeen da jeg kom hjem var det en oppgitt 3-åring som titta opp på meg og sa: "Men mamma... Jeg liker jo ikke rosa! Den kan Leah få!"
Så da ble dette Leah's nye venn. Lars derimot har bestilt sin egen i rene hefalump-farger: Lilla og mørkelilla, og den har jeg også fått begynt på.

2 kommentarer:

merethe sa...

Så stilig denne var :)

Tine sa...

Tusen takk!!! :D
Den er skikkelig poppis! Spesielt tuppen av snabelen er veldig god å gnage på visst... ;)